13 Şubat 2008 Çarşamba

Benim Klasiklerim

Herkese merebe ben murat daha önce bir çok kez bu siteye yazmıştım ama askere gittiğim içim uzunca zamadır yazamıyordum sonunda dağitım iznini kaptım yazmaya başladım . ilk izin günümde minübüse yeni bindim elimde 2 çanta eve gidicem ama aklımda neler

geçiyor bir bilseniz. Neyse akşam 5 - 6 suları çantaları köşeye bıraktım önümde 3 tane kadın araba bira daha doldu

ben çantaları tutma bahanesi ile kadına yapıştım benimki dimdik oldu ama yeniyordu üzerinde mont vardı fazla zevk alamıyordum çanatnınkayışını elime

dolar gibi yaptım ve kadına sürterek kenara bırakma bahanesi ile kadının montunu sıyırdım ve yarağımı yapıştırdım biryandan da elime götünde gezdiriyor dum neyse bu yaklaşık 15 dk sürdu ben zevten çıldıriyordım ineceğim durak geldi ben çantalarımı bizim işyerine bıraktım ve şirinevlere gittim durakta beklerken liseli kızlar vardı kafaya taktım birtanesini ona nokta vuruş yapacaktım omla bereber otobüs beklemeye başladım geldi Florya otobüsü bekliyormuş bidik ve ben hiç beklemeden götüne dayamaya başladım yandan o bir gözle benim önüme bakıyor bense yarağimü

düzeltip düzeltip ona yapıştırıyordum yumuşacık götü vardı araba gittikçe doluyordu ben tam arkasına geçtim elimlede götünü okşamaya başladım yavaş yavaş eteğini sıyırdım ve götü artık ellerimde idi o ise sağ sol yapıyor kaçmaya çalışıyor ama bu beni daha da heyecanlandiriyordı


külotlu çorabını arasını yırttım ve külodunun üzerinden amını okşuyordım çıldıracak gibiydim amının kılları elime değiyordu o ineceğini söyledi benden izin istedi ben tamam bende inecem dedim ve artık elim onun amıda idi zevke gelmişti .ndik onu izledim tenha biryerde durdurdum adım söyledim hoşuna gidip gitmediğini sordum ne olucak dedi devem ederiz dedim ve elini tuttum eve geç kaldım biyere gidemem dedi bende en yakındaki apt. bodrum katına gideli dedim sonunda ikna ettim gittik bana otobüstekinden ileri ye gitme ama dedi

tamam dedim okşamaya başladım o gözlerini kapamıştı dudaklarına dilimi sürtüyordum sonra onun elini yarağıma götürdüm okşadi sonra çıkarıp eline verdim deli gibi sıkıyordı sonra eğilip onun kıllı amını yalamaya başladım daha adını bile sormamıştım ama pembe amını yalıyor emiyordum sonra

arkasını döndürdüm götünü yalarken amını parmaklıyordum doğruldum ve sikimi kıçının deliğine getirdim yavaş yavaş soktum 1 - 2 derken boşaldım onun gözünden yaş gelmişti sonra ağızına verdim emdi becerikli değildi emerken ama ben ağızına 2.yi boşaldım sonra tlf sine aldım adı Canan mış tekrar görüşelim dedi okeyleştik onu da sonra anlatırım ............kalan izin günlerimde yapacaklarımıda anlatacam ..........maillerinizi beklerim

0 yorum:

Yorum Gönder