13 Şubat 2008 Çarşamba

İnleyen Nağmeler

Slm biz izmitten kankiler size anlatacağımız hikaye gerçek bir olaydır.Güneşli bir pazar günü kankimle ben ıssız ve sakin biryer olan çamlıkta mangal yapıyorduk.O sırada yoldan geçen iki kız gözümüze ilişti. Kızların üstünde kolsuz bir penye altlarında ise kalçalarını çok net bir

şekilde belirgin yapan kot mini etekler vardı.Sonra kızlara laf atmaya başladık.Kızlardan biri dönüp ne istiyorsunuz be serseriler dedi.Biz hiç birşey söylemeden kızların yanına gittik.Ve birden kankim kızlardan birinin kolundan tutarak çamlığa doğru çekmeye başladı. Kız gitmemek için debelensede zorlo götürdü.Ve diğer

kız yardım için bağarmaya başladı ve ben o anda birisinin geleceği korkusuyla kızın ağızını sıkıca tutarak çamlığa doğru sürükledim.Çamlığın içlerinde bildiğimiz eski ve terk edilmiş bir kulube vardı kızları oraya götürdük.Ve ben iki kızıda kankiye bırakarak mangal yaptığımız yerdeki ipleri


aldım.Ve geri döndüm. Kızların ellerini ve ayaklarını bağlayarak yavaşça soymaya başladık. kızlardan biri bağırmaya başlayınca üstümdeki penyeyi yırtıp ağızlarını bağladım.O sırada kankim kızın amına 23cmlik yarağını soktu ve ileri geri gitmeye başladı ve ben onu görünce pantonolumu çıkartıp 21cmlik yarağımı

kızın daracık amcığından içeri soktum.Yarım saat sonra ikimizinde hali kalmamıştı ve üstümüzü giyinerek hemen oradan uzaklaştık.

0 yorum:

Yorum Gönder