13 Şubat 2008 Çarşamba

Kilotsuz Karim

Kilotsuz Karim Karimla ara sira teshircilik oynamayi severiz.yine birgun karim mini etegini giydi tabi kilotsuz,ve disari ciktik.bu arada karimin bacaklari asiri beyazdir yani cok dikkat ceker.parkin birine gittik ve bankta oturduk.biraz sonra karsimiza 20 yaslarinda bir genc oturdu ve karim hemen bacaklarini biraz araladi.zaten biraz araladimi amida killi oldugu icin hemen gorunuyordu.genc dikkatle karimin bacak arasina bakmaya basladi.karim etegini biraz daha yukari

kaldirinca ami kabak gibi ortaya cikmisti.karsimizdakine epey eziyet cektirmistik.daha sonra kalktik ve onunden gecerken selam verdik isterse bize katilabilecegini soyledik.kabul etti,hemen eve gittik.iceri girdik karim hemen soyundu ve koltuga oturdu.bizde soyunduk.genc hemen karimin amini somurmaya basladi yaklasik yarim saat kadar somurdu.sonra birden bire dondu ve benimkini agzina aldi yalamaya basladi sasirmistik,bu karimin daha cok hosuna gitmisti.karimda onun sikini yaliyordu.daha sonra

karim sirtustu yatti ve bacaklarini acti.genc sikini yavas yavas soktu ve sikmeye basladi.bende 31 cekiyordum.15-20 dakika kadar sikti ve titreyerek

karimin gobegine bosaldi.biraz dinlendik daha sonra genc benim sikimi yalamaya basladi ve onumde domaldi bende biraz tukurukledikten sonra yavas yavas

gotune girdim.ve sikmeye basladim.karimda alttan onun tassaklarini somuruyordu.10 dakika kadar siktim ve gotune bosaldim .o gun degisik bir sey yasamistik

0 yorum:

Yorum Gönder