13 Şubat 2008 Çarşamba

Opelle Döşemek...

Size daha önceki mümessil hikayemi yollamıştım eminim beğenirsiniz... ayç.. tecavüzden sonra bana iyice alışmış farklı mekanlarda çılgınca şeyler denemeye başlamıştık... en ilginç olanı ise opelle sikmekti... Kocaman götlü ayç.. yeni 0 km opel vermişlerdi... bazen Ankara dışına seyahatleri oluyordu bunlardan

birinde ankaranın tali yollarından o kullanırken elimi fermuarın içine sokup .

amını karıştırıyordum... tenha bir yerde çekip ayç.. arabadan indirdim söför koltluğuna oturdum... ayç.. kucağıma alarak sevişmeye başladık, arabasını benim kullanmama izin vermezdi şirket politikasıymış... Ayç.. beyaz gömlek giymişti, düğmelerini çözdüm... sütyeni çıkardım.. başlarını biraz yalayarak ısırdım tam havaya girmişti pantolunu aşağı indirerek azmanı serbest bıraktım... yarağım amına hafif hafif giriyordu... aklıma bir şeytanlık geldi arabayı çalıştırıp sürmeye başladık ne olduğunu anlamadan kaldırdığım arabayı ani bir frenle ayç.. dibini bulmuştu... bana

sen manyaksın diye bağırmaya başladı her bağırdığında daha hızlı gidip daha acı frenler yapıyordum... 5 dakika içinde ayç.. dağılmıştı, boşalmamıştım

ama en büyük rüyamı gerçekleştirmiştim ayç.. yan koltuğa oturtup ağzına verdim... yaşadıklarımla volkan gibi yüzüne püskürdüm... Temizlenip yola devam ettik, 40

milyarlık daha 1 aylık araba 5 milyar bile etmez duruma gelmişti. Fren yaparken çok ilginç bir ses çıkarmaya başladı... ayç..

beraber balatalarıda dağıtmıştım... şimdi bol miktarda karışım serum yazıyorum.. nede olsa satmak lazım ayç.. borcumu böyle ödüyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder