13 Şubat 2008 Çarşamba

Rüyadayım

Ben Kıvanç.İstanbulda oturuyorum.17 yaşındayım.Size okulda yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum. Aylardan nisan.Ogün okula herzamanki sıkıcı dersleri dinlemeye gitmiştim.İlk iki dersimiz bedendi.Ben bizim sınıftan Rüya ile birlikte sınıfta nöbetçi kalmıştım.O,tahtanın önünde garip garip yazılar yazıyodu.Pantolon serbestti kızlara da ve çok dar bir

pantolon giymişti.Ben sırada oturuyodum.Zaten bütün sınıf erkekleri ona bakarak azardık hep. Birden acaip azdım.Nasıl azmışım anlayamıyorum o an.O düşüncelerle kapıyı kilitledim.Nöbetçi olduğumdan anahtarı sakladım.Rüyanın hiçbişeyden haberi yoktu.Önce biraz kızla konuştuk derslerden falan.O konuştukça ben azıyordum.Kendimi kaybettim bir anda.Kızın boynunu yakaladım. Onu sıraya

doğru domalması için zorlandım.Boynundan çok sıkı yakalamıştım ve kurtulmak için hiçbir şey yapamıyordu.Ağlamaya başlamıştı ama okadar azmıştım ki gözüm hiçbir şey görmüyordu.Yarrağam kalkmıştı.Pantolonunu çıkarmasını söyledim.Hala sıkıca tutuyordum.Bende çıkardım pantolonumu. Tabir-i caizse yarrağımı şak diye soktum.Kızdan acı bir inleme geldi.Gerçekten çok güzel bir duyguydu.Yavaş yavaş sokup çıkartıyordum.Sıraya biraz kan bulaşmıştı.Kız bakireydi sanırım.Ama beni hiç etkilememişti.Bisüre daha devam ettim bu pozisyonda.Kız zevklenmeye başlamıştı..Zorla da olsa üstüme oturdu. Çok güzel iniltiler çıkartıyordu.Bana çok büyük biz zevk vermişti bu.Birden menimin geldiğini hissettim.Rüyaya zevk sesleri içinde üstümden


kalkmasını söyledim.Sonra otuzbir çekerek götüne boşaldım.Gerçekten çok zevkliydi. Uzun zamandır sikmek istiyordum Rüyayı.Rüyaya kimseye söylemeyeceğine dair söz verdirdim.Zaten çok korkmuştu ve hiç bir şey belli etmedi.Ama sonra pişman oldum yaptıklarıma.Bir daha kızın yüzüne bakamadım.Ama yine de bu 30 dakikayı hiç unutmayacğım.

0 yorum:

Yorum Gönder