8 Nisan 2008 Salı

liseli nermin sex hikayeleri (Sex Hikayesi)

meraba ben 18 yaşında genç bir kızım siirt lisesinde okuyorum bir gün okuldan dönerken minübüse bindim ve okul dağılışı olduğu içinminübüste yer yoktu ve bende eve geç kakmamam için bindim arkamda okuldan biri vardı adı ise can dı ve arkadan her sallanışta arkadan baskı yapıyordu onunda hoşuna gidiyodu tabi benimde bende kendimi arkaya aletinin üzerine itiyordum gidip geldikçe ikimizde patladık ve durağa geldik oda benimle indi sonra bana harikasın dedi benden tlf mi ve adresini vrdi aldı evde kimse olmadığı bir vakit seni ararım gelirsin dedi ve bi hafta sonra beni arardı ve hadi gel bekliyorum dedi bende gittim evde beni yavaş yavaş soyup her tarafımdan sikti götten amcığımdan ve bir müddet sonra ağzımın içine boşaldı ve o günden beri önüme gelene kendimi siktirtiyorum

0 yorum:

Yorum Gönder