10 Nisan 2008 Perşembe

servisten eve uzanan sex hikayeleri (Sex Hikayesi)

servisten eve uzanan sex hikayeleri

erhaba ben İstanbuldan ateşşşlli Hilal.Bu hikayenin hepsi gerçektir..

Okul çıkışı eve gitmek için okul servisine bindim.Serviste sevgilim de vardı. Yan yana idik. Ben o zaman bacaklarıma çorap giymemiştim.Eteğimi yukarı çekip bacaklarımı göstermek için hayli uğraştım :) Erkek arkadaşımla servise binmeden önce su savaşı yapmıştık. Sırıksıklamdım , O da ıslaktı.Ona gülümserken birden bacakalarıma baktığını gördüm.Hayret ettim ama sonra eli bacaklarıma değdi.Okşuyordu.Çok azmıştım.Hemen omzuna yaslanıp bacaklarımı hafif kaldırdım ve o da çok azmıştı.Kaslarını okşadım. Sonra ben indim o da indi. Annemler çarşıdaydı.Hemen işe koyulduk.Beni yatak odasına götürdü ve ilk önce 95 ölçüdeki göğüslerimi yaladı , yuttu. Bende ona sakso çektim öle güzel yalamışım ki boşaldı.Bu arada penisi 25 cm falandı.Sonra amıma geldi.İlk parmakladı.Sonra kremleyip İçime girdi.İnledim :) Sonra geç yat dedim ve her erkeğin boşalacağını bildiğim süper bir stipriz yaptım ama öyle yapmışım ki ben de hatırlamıyorum. Sonra götümü de sikti. Ben onu terasa çıkardım. Bu arada biz bahçeli ev olduğumuzdan evler bize baya uzak. Beni orada da sikti. Sonra bahçeye indik. Toprağın yumuşatıcı etkisiyle yine sikti. Bu akşam ve her pazartesi annemler olmadığından beni hep sikiyor..

0 yorum:

Yorum Gönder