4 Nisan 2008 Cuma

SİKİCİ PATRON (Sex Hikayesi)

merhaba ben 27 yaşında dul bir bayanım 10 yıldır aynı şirkette çalışıyorum şimdi size başımdann geçen gerçek bir olay anlatmak istiyorum patronum 45 yaşlarında oldukça karizma bir adamdır son zamanlarda bana ilgisi olduğunu farkettim sık sık elimi tutmalar yanına saçlarımı okşamlar bu böle bi süre devam etti.birgün şirkette herkes çıkmış biz ikimiz kalmıştık beni eve o bırakacaktı ışıkları söndürdüm ofisi kilitleyecektimki arkamdan belime sarılmış beni kendine doğru çekmişti. ne oluyor demem fırsat vermeden beni öpmeye başladı. bende malum uzun zamandır bir erkek eli elime değmememişti ve çok azmıştım karşı koymadım bende onu öpmeye başlamıştım biz çılgınlar gibi öpüşüyorduk sonra elini götümün üzerinde gezdirmeye başladı ve külodumuniçine elini soktu ve amımı mıncıklamaya başladı amım vıcık vıcık olmuştu sonra benim elimi alıp sikinin üzerine koydu kazık gibi olmutu tam benlikti. sonra biz kapıyı içerden kitleyip onun odasına geçtik beni masanınüzerine yatırıp amcığımı yalamaya başladı dilini içine sokuyor beni diliyle sikiyordu zevk sularım götümün arasından süzülüyordu sonra ben onun önüne diz çöküp o kaocaman olan yarağını ağzıma verdi somurmaya başladım köküme kadar ağzıma sokuyordum taşaklarına kadar yalayıp yutacaktım nerdeyse sonra beni kucağına alıp sikini o daracık amaıma sokmaya başladı vurdukça vuruyordu ben sik beni diye yalvaroyrdumm dayanılaca gibi bişey değildi ikimizde inleye inleye boşaldık bundan sonragizli gizli buluşup sikişiyoruz

0 yorum:

Yorum Gönder