24 Mayıs 2008 Cumartesi

Karımı Dölledi (Sex Hikayesi)

Biz Almanyada yasayan bir ciftis. Birkac yillik düsünce fantazimizden sonra, deneye karar verdik ve internete bir ilan verdik. Bir cok cevabin arasindan, kaba bir sekilde karimi döllemek istedigini belirten bir Mail bizi etkiledi ve ona cevap yazdik. Bir süre sonra evimize davet ettik. Adam Almandi. Saat 18 civarinda kapiyi caldi ve adam geldi. 30 yaslarinda, sportif ve fena sayilmayan bir tipti. bana el verip selamladiktan sonra, karimin yanagindan öperek selamladi. Birlike oturma odasina gectik. Esimde kisa etekli bir elbise vardi. 2 saat kadar sohbet ettik, karim devamli benim yanimda onun karsisinda oturuyordu. Adam adeta gözleriyle sikiyordu ve bu beni ilk defa oldugundan rahatsiz etmedi degil. Karima bize kahve yapabilirmisin diye sormamla birlikte, esim mutfaga yöneldi ve kahve yapmaya gitti. Adam yerinden birsey söylemeden kalkti ve arkasindan gitti. Bende peslerinden tabiki.Adam karima arkadan sarilip, bir eliyle memelerini avuclamaya, digeriyle ise kalcalarini oksamaya basladi. Esim hic bir sey söyleyemiyordu, almancasininda olmamasi nedeniyle, sadece olanlarin etkisinden kurtulmaya calisiyordu. Adam kilotu indirip karimin amini yalamaya basladi, benim neler hissetigimi ise cümlelerle anlatmak mümkün degil, icimden adami öldüresim geliyordu ama bir sey yapamadan öylesine adamin karimi nasil dömelttigini izliyordum. Fazla sürmedi, adam dogruldu ve pantalonunu indirdi,kazik kadar büyük ve iri damarli yaragini cikardi, benimkisiyle ayni boyda ama benimkisinden bayagi bir kalindi. Esim benimkini alirken bayagi inliyordu ve zorlaniyordu. Adam bir kac kez sivazlayip, basini dayadi ve karimin belinden tutup, bastirmaya basladi. Karim öyle inliyorduki, bana söyle biraksin, istemiyorum dedi. Ben hemen adamin omzundan tutup, birak sonra dedim. Ama adam dinlemiyor, durmadan sokup cikartiyordu ve sonunda araladi karimin amini ve kökledi. Karim aglamaya baslamasiyla adamin yaragini cikarmasi bir oldu. Yaragini cikarmasiyla, karimin amindan öylesine bir döl fiskirdiki, o uzun bacaklarindan asagiya dogru akmaya basladi. Adam pantolonunu giyerken, ona iceri gitmesini rica ettim, ve karima herseyin yolunda olup olmadigini sordum. Karim hala titriyordu. Hayatinda ilk kez benden baska bir erkek eli degmisti ona ve bayagi bir zorlamisti karimi. Belkide ilk defa kadinliginin farkina varmisti. Bana tamam, sen git ben banyoya girecegim dedi. Ben tekrar oturma odasina gidip adamla konusmaya basladim ve ona birdaha böyle zorla yapmamasini söyledim. Korkma, karin cok hoslandi, bakma aglamsina dedi. Ben: sen nerden bileceksin onun ne istedigini dedigide; aminda yaragimi nasil emdigini bir görseydin anlardin dedi.Ilk defa hayatimda bir kadin beni bu kadar cabuk getirdi dedi. Adami dövsem dövemem, benden iri birisi, bagirsam, zaten karimi sikmesi icin davet ettik. caresiz karimin gelmesini bekledim. Karim banyodan ic camasirlariyla cikti ve direkt adamin yanina oturdu. Adam: gördünmü dedi ve bana karima yalamsini tercüme etmemi söyledi. Karim adamin yaragini agzina alip, adam akitincaya dek yaladi ve tüm döllerini agzina akirttirdi. O gün bütün gece karimi inleterek sikti. Inanin o kadar pisman oldumki, bende istedigimde, adam bekle ben bitince dedi, ve 3 defa akitmis oldugu ama soktugumda, sanki yaglanmis gibi, bol bir am siktim. Karim adamin o gece bizde kalmasini istediginden izin verdim, ve sabah esimin inlemesiyle uyandim. Adam karima götünden öyle bir sokuyorduki, inanin karimin icindeki orospu ruhunu ögrendim. Bugün ise daha baska düsünüyorum, cünkü karim beni cok seviyor ve sadece bazen kadinligini yasamak istiyor. Biz realiz ve gercekten variz. Bizimle görüsmek isteyen beyler, kendilerini tanitan bir Mail ile bizlere fantasi ve isteklerini gönderebilirler. Türkiyede gecirecegimiz izin süresince bize arkadaslik edecek beyleri ariyoruz. maillerinizi : ciftalmanya@gmx.de adresine gönderebilirsiniz. Sevgilerle

0 yorum:

Yorum Gönder