16 Mayıs 2008 Cuma

Karım ve baldız (Sex Hikayesi)

Karım son derece güzel ve orta yaşlarında her türlü seks türüne açık bir kadın.Yaklaşık 6 yıl önce sevişmemize her türlü yakından tanıdığımız kişileri de ekledik.Bir gün pzarlama işi yaptığı kuruşuştan bir arkadaşının gelrcrğini söyledi ve bu konuda benim bir itirzım olup olmadığını sordu.Ben hayır deyince,akşam da biz de kalabilirmi dedi.Ben bir sakıncasının olmadığını söyleddim.Gelen kişi-Murat-oldukça sevimli bir arkadaştı.Biraz sohbet ettikten sonra karım onu üst kata yatacağı yere götürdü.Karım aşağıya indikten bir süre sonra bana.Murat ile pazarladıkları bir ruj ile ilgili yukarda bir süre görüşmek istediğini söyledi.Ben de beni çok bekletmezsen çıkabilirsin dedim.O zaman ona su da götüreyim bari dedi ve Mutfağa girdi.Mutfaktan iki eliyle tepsidetuttuğu suyu götürürken yere bir şey düştü.Ben vereyim sana dedim ve hızla kalktım yerdeki şey bir adet preservatifti.Bir şey söylemeden tepsye koydum.Karım kıpkırmızı olmuştu.Ben hemen bir şey olmamış gibi dudalarını öptüm ve sonra da klütonu çıkardım.şimdi çıkabilirsin dedim. Eşim yukarıya çıktıktan bir süre sonra ben de sesizce çıktım.Eşim dudaklarına ruj sürüyordu.Murat da bacaklaına elliyordu.Bir süre sonra rujlu dudakları ile Muratın sikini ağzına aldı ve boşalmasını sağladı.Hızla yerinden kalktığında ben de derhal yatağa gittim ve bir süre sonra hiçbirşey olmamış gibi çok iyi seviştik.

0 yorum:

Yorum Gönder