14 Haziran 2008 Cumartesi

ilk kez üçlü (Sex Hikayesi)

Başından beri seks ile aşkın farklı düzlemde olduklarını düşündüm. Evlendiğimizde bunu acemi olan karıma nasıl anlatmam gerektiğini bilemedim. ış seyahatlerimde mektuplar yollayarak düşüncelerimi ve fantezilerimi açıkladım. Daha sonraki sevişmelerimizde bu fantezilerimizi yatakta paylaşmaya başladık. Böylece yedi sene geçti. Yatakta ikinci bir kadın isteğim, tanıdığımız ve evli olan bir arkadaşımız sayesinde gerçekleşti. Düşünce olarak ta buna müsaitti. Zaten ilk sinyalde ondan gelmişti. Karımla sık sık görüşüyorlardı. Ancak kocası bu konularda geri bir düşünceye sahipti. Bir gün alkollü bir aile toplantısında o ve karımı bizim yatak odasında konuşurlarken gördüm. Konu evlilik ve sorunlarıydı galiba. Uygun bir biçimde lafa girip konuşmamın bir yerinde karımın yanında Onu dudaklarından öpüverdim. Karım çok şaşırdı. Benim tezim " Hacı hacıyı Mekkede , it iti dakkada bulur.." felsefesiydi.ıki hafta sonra gündüz vakti bizim evdeyken karım duşa girdi. Yalnız kaldık. Konuşmaya gerek kalmadan bir an göz göze gelip öpüşmeye başladık. Dilini çok iyi kullanıyordu vr istekliydi. Ben ara verip üçlü takılma teklifini yaptım. Gözleri parladı Ve karımı nasıl razı edeceğimizi sordu. Planı orada yaptık. Karım banyodayken 0 da tuvalet bahanesiyle içeri girdi. Anahtar deliğinden görebildiğim kadarıyla biraz konuştular. Su sesi ne konuştuklarını duymama engel oluyordu. Bir süre sonra önce o sonra da karım bornozuyla çıktı. Yatak odasında havadan sudan bir sohbet başladı. Banyodan sonra vücuduna krem sürmeyi seven karım ( Kendine bakar ve vücudu oldukça güzeldir) kremi eline aldığında O ben yardım edeyim dedi. Aslında karım da neyin olacağını farkındaydı ama cesareti edemiyordu. O kremi sırtına sürmeye başladı . Sandalyede onları seyrediyordum. O giyinikti. Karım çıplak ve yüzüstü yatakta yatıyor o maharetli elleriyle krem sürüyordu. Bir süre seyrettikten sonra yardım etme teklifiyle bende aralarına katıldım. şimdi dört el karımın nefis vücudunu kremli yorduk. Biraz sonra karımı sırt üstü çevirdim. Göbeğine ben bacaklarına O krem süremeye devam ettik. Karımın vücudu üzerinde ara sıra Onun elleri ile benimkiler buluşuyordu ve buda gittikçe heyecanlanmama neden oluyordu. Karım ise gözlerini kapatmış kendini olacak olayların akışına bırakmıştı. ılk ben göğüslerini kremledim. Sonra da Onun ellerini karımın göğüslerine getirdim. şimdi aynı anda iki kişi karımın göğüslerini okşuyorduk. Karımın gözleri kapalı dudakları hafifçe aralanmış bir vaziyette keyfini çıkarıyordu. Eğildim ve meme uçlarına bir öpücük kondurdum. Aksi bir tepki gelmeyince de yavaşça yalamaya başladım. Karımın buna dayanamayacağını biliyordum. Hafifçe inledi. Ben öpüp yalamaya hız verdim. Bir süre böyle devam ettim. Kafamı kaldırdığım da karımın kendi şeftalisini okşadığını fark ettim. Bunu görmek beni daha da cesaretlendirdi ve Onun dudaklarına yapıştım. Bu arada karımın gözleri hala kapalıydı.Sonra Onun arkasına geçtim ve elbiselerini çıkarmaya başladım. O karımı okşamaya devam ediyordu. Bir çırpıda soydum onu ve sırtını öpmeye başladım. En son külotunu çıkardım. şimdi Her ikisi de çırılçıplaktı. Onun başını karımın dudaklarına doğru ittim. Önce ürkek bir öpücük kondurdu. Karım dudaklarını araladı ve dilinin ucu dışarı çıktı. Bunun üzerine O ıslak bir şekilde öpmeye daha doğrusu karımın dudaklarını emmeye başladı. Bu arada elleri de aşağıya kayarak göbeğini ve Venüs tepesini okşuyordu. Ben ise geri çekilmiş yıllardır hayalini kurduğum bu manzaranın keyfini çıkarıyordum.Onlar gittikçe artan bir tutkuyla öpüşürlerken ben de soyunmaya başladım. Aletim çoktan dimdik olmuştu. Yatağa karımın öbür yanına oturdum hem seyredip hem de karımın sağ göğsünü okşamaya başladım. Bir süre okşadıktan sonra ben de aralarına daldım. şimdi karımı öpüyor Onu okşuyor bazen de Onu öperken karımı okşuyordum. Bir ara Üçümüzün dudakları buluştu. Aynı anda iki kadının dudaklarını öpüyor dillerini dilimle buluşturuyordum. Sonra karımın şeftalisini yalamaya başladım. Hemen yanı başımda duran ikincisini ise okşamaya başladım. ıkiside sırılsıklam olmuşlardı. Elimi uzattım ve Onun başını karımın bacak arasına çektim. Hiç direnmedi. Güzel dudaklarını karımın ıslak davetkar pastasına gömüp yalamaya başladı. Ben ise seyrediyordum. Karımın inlemeleri artmıştı. Bunu fark ettiğimde Onun bacak arasını karımın ağzına verdim. şimdi 69 pozisyonundaydılar. Karımın yanından bende uzandım ve iki dil aynı anda onun amını yalamaya başladık. Islak küçük daracık şeftalisi pembeleşmiş ve sularını akıtarak karımla ikimizin yemesi için bacaklarını daha da ayırıyordu.Bir süre sonra kalktım ve aletimi karımın diliyle ıslanmış şeftalisine sürtmeye başladım. Karımın dili her ikisini de yalıyordu. Yavaş yavaş girdim. O dil darbelerini arttırmış ve karımın amını dudaklarıyla sömürüyordu. Çok fazla dayanamayacağımı anladım ve içinden çıktım. O da kafasını kaldırdı ve pozisyonunu değiştirip karımın dudaklarına yumuldu. Karım altta O üstte birbirlerini öpüyorlar ve amlarını sürtüyorlardı. Her ikisinin bacak arasına bu pozisyondayken yerleştim. Önce karımın tatlı amına soktum. Sonra çıkarıp hemen üstündekine. Böyle kaç kere değiştirdim hatırlamıyorum. Bir ara üsttekinin arka deliğine sokmak istedim. Önce kaçırdı . Sonra hiç yapmadım dedi bana dönerek. Ben cevap olarak dilimi o küçük deliğine gömdüm. Dilimin ucunu bile zor alıyordu. Karım yapma dedi. Ben varım.Bu sözler benimde sonumu getirdi. Fırladım. Ve ikisinin dudakları arasına boşaldım. Birbirlerinin çenesinden yaladılar hepsini.

0 yorum:

Yorum Gönder