7 Haziran 2008 Cumartesi

Karım Ve ış Arkadaşım (Sex Hikayesi)

meraba,eşimle dört yıllık evliydik..hertürlü fanteziyi paylaşmıştık.artık sikişmemiz zevk vermiyordu..bi onu iyice siktikten sonra grup yaparak skişenler varmış..diyerek ağzınıaradım..aslında karımın da azgınlını biliyordum...ben deistesem senden başkasıyla sevişmenikabul edrmisin..dedim.. yok mok dediyse de bu işin olabilecegini gözüm kesmişti...birgün işyerim den hakan isminde bi arkadaşımı şiyle bize davet ettim..akşam geldiler..arkadaşıma hiç bişeyden bahsetmemimiştim...karıma bi ara,onları niye davet ettigimi söyldim..israrla grup yapmak ve onu hakanınsikmesini istedigimi söyledim..tabi benim gözümde onun balık etli karısındaydı..karımsonunda kabul etti..onlarla oturken karım hakanı kesmeye süzmeye başladı..çay verirken egilip gögüslerini göstererek arkadaşımı tahrik etti.. biara karım mutfaga gidr gibi yaptı sonra hakan el işaretiyle gel ddedi..ben tabi görmmememzlikten geliyordum.hakan da ben bi lavaboya gideyim diyerek..arkasından çıktı..hakanın karısının hiç bişeyden haberi yoktu..neyse biraz sonraarkalarından çıktım..yatak odasına gittigimde hakan ve karım ayakta birbirlerine yumulmuşlardı..arkadaşım bieliye karımın göğsünü sıkıyor ,diğer elini karımın eteğinin üstünden içeri sokmuş amını okşuyordu... beni görünce afalladı.tabii sonra ona korkma dedim durumu anllattım..karrımı orda sikmesine izin verdim.. o akşam oda karısını ikna edecegini söylerek gittiler..sonra dediğigibi oldu. başka bir akşam karısı muallayı ben siktim.. uzun süre onlarla grup yaptık.. şimdi yeni çiftlerle tanışmak istiyoruz..seviyeli kendine güvenen,gizliliğe önem veren evli çiftler bilgilerini bize göndersinler.. göüşmek üzere.. sosyologbir@mynet.com

0 yorum:

Yorum Gönder