16 Haziran 2008 Pazartesi

ılk Deneyim (Sex Hikayesi)

Ben 24 yasında evlenmede önce bakireliği bozulmuş bir bayanım.adım Ceren.Kocamla sexe doymuyorduk.fantazilerimiz gün geçtikçe artıyordu.her zaman çeşitli fantaziler kuruyorduk.. Kocamı aldatma isteğim gün geçtikçe artıyordu.artık ben başka yarrrakların tadına bakmak istiyordum.bir gece Halit adında eski bir arkadaşım aradı.moralinin çok bozuk olduğunu söyledi.dışarı çıkalımmı dedi.bu akşam günlerdir arzuladığım yarrağa kavuşacaktım.Halite olur dedim .Beni evden aldı.Arabasıyla dolaştık biraz.sonra bir dere kenarına çektik arabayı, loş bir ışık vardı çevrede, konuşmamızın iyi geldiğini söyledi.ben ise onu baştan çıkarıcı hareketler yapıyordum.amacım ona kendimi siktirebilmekti.ikimizde çok alkollüydük. benim üzerimde kısa bir etek ve dapdar bir badi vardı.siyah iç çamaşırlarımı giymiştim.sanki birşey düşürmüş gibi aşağıya eğiliyor,göğüslerimi ona sürmeye çalışıyordum.o sırada Halit dudaklarımın çok seksi olduğunu söyledi.ve dudaklarımı yalamaya başladı Öpüşmesi.amcığımın sularını akıtmıştı .bende oonun kalın ve etli dudaklarını yalamaya başladım.boyunlarına indim.sikini elimle kavradım ve okşamaya başladım taş gibi olmuştu siki.o sırada fermuarını açtım ve taş gibi olan sikini dudaklarımın arasına alarak yalamaya basladım.o da elini benim sulanan amcığıma doğru attı.okşamaya başladı.sonra elini göt deliğime batırmaya başladı.beni zevkten çıldıtıyordu.sikimi çok güzel yalıyosun dedi ve beni çok sikmek istediğini söyledi.artık ben de dayanamıyordum.beni arka koltuğa uzattı.önce sikini ağzıma verdi ve bi güzel yalattı.tasaklarını da yaladım.o sırada agzıma bosaldı.zevk sularını yaladım.ama beni sikmeye doymuyordu.sikini tekrar kaldırdım.bu sefer etegımı yukarı dogru cektı.kılodumun ıcınden amcıgımı yalamaya basladı.zevk sularımı agzına bosaltıyordum.o sırada tas gıbı olan sıkını amcıgıma dayadı.ama senı amcıktan degıl gotten sıkmek ıstıyorum dedı.benı domalttı.sıkının hepsını gotumden ıcerı soktu.ıkımızde cok zevk alıyorduk.bır ıkı sefer gıdıp geldıkten sonra gotumun ıcınde,ıkımızde bosaldık.saatın gec oldugunu farkettım,benı eve bırakmasını soyledım.cok zevk almıstım baska bır erkekle sevısmekten. Eve geç saatlerde geldim kocama amcımı siktirdiğimi vede çok hoşuma gittiğini söyledim ve daha sonraları yeni maceralara atıldık bunlarıda daha sonra anlatırım şimdilik hoşçakalın.

0 yorum:

Yorum Gönder