22 Nisan 2008 Salı

Okul yolunda sex hikayesi (Sex Hikayesi)

okul yolunda sex hikayeleri

slm arkadaşlar ben 17 yaşındayım ve lise 3 e gidiyorum başımdan 1 hafta önce geçen olayı anlatacağım, öncelikle bu tür sitelerde böyle şeyler okudukça çok tahrik oluyorum çıktıklarım nedense hep çekingen oldu veya beni tahrik edemedi… sabahları okula giderken otobüste çoğu kişi yaslandı ama hep yaşlı olduğu için içim kalktı kendi yaşıtlarımlada hoşuma gitmiyor ama 25 30 yaşında fit erkekler hep ilgimi çekmiştir…gelelim anlatacağıma geçenlerde dolmuşta annemle okuluma gidiyorduk müdürle konuşmaya okulda şehrin diğer ucu ve tüm gün boyunca oraya bir dolmuş gidip geliyor bu yüzden geldimi çok dolu oluyor 3 dolmuş bizi almadan gitti sonunda birine zorla bindik..annem kapının önünde bende hafif arkada ayakta duruyordum..dolmuş iyice dolmaya başlamıştı..sonra 27 yaşlarında bi erkek bindi dolmuşa ve benim solumda yanda duruyordu bi kolu benim önümde demire tutunuyordu kolları çok kaslıydı ve acayip harika bir parfümü vardı çok tahrik olmuştum aramızda kimse yoktu ama arkamdaki kadının koca çantası aramıza giriyordu lanet olası kadına küfür ediyordum içimden..sonunda kadın indi hafif adama doğru dönmek isterken annemden korktum sonra arkadan acayip kilolu bir adam inmek için ayağa kalktı ona yol vereyim die tam arkama geçti adam geçemiyordu ordan ve iyice üstüme abandı adam geçsin die ama o an zevkten delirdim resmen adamın sikini hissediyordum ve istemeden oynuyordu…sonra adam inince geri yerine geçti çok üzülmüştüm önümdeki bayan inmek için ayağa kalktı hemen annemi önüme oturttum o camdan dışarı bakıyordu sonra artık dayanamadım yanımdaki adama arkamı dönüp yavaşca yaslanmaya başladım oda hiç çekilmiyordu hatta üzerime geliyordu o dayandıkça kafayı yiyordum iyice yapışmak sikini içime almak istiyordum ama yan taraftı adam anlamış olcakki bi bana bi adama bakıyordu korkudan ölcem sandım soğuk soğuk terledm sonuçta annem vardı.inceğimiz yere geldik ama dolmuş dolanıp tam okulun önüne bırakıyordu anneme dolansın dedim hayır inelim işte daraldım dedi. o kadar isteksiz indim ki….. :( niye bilmiyorum ama kendi yaşıtlarım hiç seksi gelmiyor bana en az 25 ne yaşlı ne genç uzun boylu kaslı yapıda güzel kokulu erkekler bayılıyorum…sınıfımda bir kızın babası as subay adamı toplantılarda süzmekten bitiremiyorum karısıda kısa boylu sıskanın teki onu nasıl tatmin ediyorki…??

0 yorum:

Yorum Gönder