23 Nisan 2008 Çarşamba

Trende sex hikayesi (Sex Hikayesi)

slm genchikaye.com yöneticileri üyeleri ve ziyaretciler. öncelikle bu sitede emeği geçen herkeze teşekkür etmek istiyorum çünkü gerçekten mükemmel diyebileceğim bi site. ben 175 boy 65 kilo 24 yaşında etrafındaki insanladın dediğine göre yakışıklı ve bakımlı denebilecek bi gencim. bu başımdan geçen güzen olayın temelleri yaklaşık 1 ay önce banliyo treninde atıldı. üniveriteyi bitirip işe girdim ve trenle gidip geliyorum işe. gene bi gün iş çıkışı haydarpaşa dan bindim trene ve herzamanki gibi oturdum cam kenarına trenin kalkmasını bekliyorum. tam karşıma 35-40 yaşlarında güzel ve oldukca bakımlı bi bayan oturdu. isim vermek istemiyorum gizlilik açısından. hafif mini bi eteği ve dar bi t-short u vardı. benden büyük olmasına rağmen gözlerimi alamıyordum ondan. oda anlamıştı onu süzdüğümü ama ilk başlarda pas vermiyordu. sonra tren hareket etti ve 2-3 dk geçdi baktım oda çaktırmadan gözlerinin ucuyla beni süzüyor. sonra bakışmalar başladı ama cesaret edipde bi türlü konuşamıyorduk birbirimizle. epey bi bakıştıkdan sonra birden hareketlendi ve kapıya yanaştı. inecekti trenden. ben hala bakıyordum ona. oda öle bi bakış attı ki sanki resmen gözleriyle benide çagırdı. kalktım bende yerimden ve kapıya yanaştım. sonra indik. benimde indiğimi görünce hemen çantasından bi kağıt ve göz kalemini çıkardı bana verdi ” hemen şuraya telefon numaranı yaz arayacam ben seni ” dedi. çok heyecanlanmıştım. yazdım ve hızlı adımlarla uzaklaştı yanımdan. günlerden cuma ydı ogün ve pazar günü aradı beni. kartal da sahilde bi çaybahçesinde buluştuk. evine götürdü beni. eşi bi dersanede öğretmenlik yapıyormuş ve hafta sonları dersaneler dolu oldugu için eşi akşama kadar gelemezmiş. evde çay ikram edecekti soğuk bişi olsun istedik ve maden suyu ikram etti içiyorduk beraber. ” eşinden memmun deilmisin nie böle risklere giriiyorsun ” die sordum ve cevabı karşısında çok şaşırdım doğrusu. eşinin kendisini yani vajinasını hiç yalamadığını hatta bugüne kadar o zevki hiç tatmadığını söledi bana. hatta bikere daha aldatmış eşini ama o ozamanda yer ve pozisyon bakımından müsait deilmiş galiba. sonra geldi ve yapışdı dudaklarıma öpüşmeye başladık. benim heyecanım braz gitmişti ve artık ateşleniyorduk iimizde. sonra onu soymaya başladım. benden özelliklle rıca etti neredeyse yalvaracaktı yalamam için. bi şartla dedim ve beraber duşh a girmemizi söledim. hemen kabul etti ve duşh da bi yandan yıkanıyor bi yandan sevişiyorduk ve benim başlamam lazımdı yalamaya. küvet e yattı ve bacaklarını ayırdı. bende girdim küvete çok zor sıgıyorduk ama çokda keyifliy di. sonra bacaklarını boynuma doladı ve kafamı gömdüm vajinasına. yalamaya başladım. ama bir kadın yalanmaktan nasıl bukadar zevk alabilirdi anlayamıyordum. neredeyse çıglık atacaktı. ve daha yalamaya başladıkdan 2-3 dk sonra boşaldı.sonra küvet ten çıktık ve yatak odasına gittik. gider gitmez hemen sırt üstü yatırdım onu ve tekrardan bacaklarını boynuma alıp yalamaya başladım. 5-10 dk sonrada ben boşaldım busefer. sanki çılgın aşıklar gibi hiç durmuyor sürekli öpüşüyor birbirimizi okşuyorduk. yatakda bi 5 dk fln sevişdikten sonra artık girmem gerekiyordu ve oda zaten dayanamıyordu. vajinası okadar güzeldiki ve sulanmıştıda aynı zamanda benim alet de taş gibi olmuş zapdedemiyordum artık. ve girdim içine en sonunda. okadar kaygan okadar sıcakdıki içim bi hoş olmuştu. üniversite yıllarında deneyimim olmuştu kız arkadaşımla fln ama bi olgun bayan bence 10 tane çıtır kız a değer. sonra tempomuz hızlandı ve 10-15 dk sonra bağıra bağıra boşaldı .. ondan 2-3 dk sonrada ben içine boşaldım. sevişmeler öpüşmeler yalaşmalar tekrardan başladı hiç doymuyorduk ve ogün bikere daha yaptık. bidahaki sefere arkadanda verecem demişti ama hala aramadı. bende aramıyorum eşi yanında olabilir. yani zamansız aramaktan ve onun evliliğine zarar vermekten korkuyorum. zaten bu hikayeyi yazmadan 1-2 saat önce sildim numarasını. ve şuan okadar çok ihtiyacım varki olgun bi bayan.. dürüst ciddi ve temiz olgun bayanlar ekleyin isterseniz msn adresim slm_slm_slm34@hotmail.com gizlilik şartı ile.. burdan herkeze tekrar sölüyorm güzel olgun bi bayan 10 tane çıtır kıza bedel dir bence… herkeze iyi günler.. HOŞCAKALIN

0 yorum:

Yorum Gönder