26 Nisan 2008 Cumartesi

ilk sex hikayelerimden biri (Sex Hikayesi)

Merhaba ardaşlar ben 26 yaşında bir kadınım şimdi size ilk sex hikayemi anlatacağım. Ben o zamanlar öss ye hazırlanıyordum ve dershaneye gidiyordum. Sınıfımızda cenk diye biri vardı dershanenin 2. haftasında tanışmıştık. Cenk iyi biri idi gün geçtikçe samimi oluyordum. bir kaç ay sonra beraber yemeğe falan çıkmaya başladık ardından muhabbetlerimiz de iyice açılmıştı ve artık ikimiz çıkıyorduk. Yağmurlu bir gündü dışarı da yürüyorduk şemsiye altında ikimiz de aynı şemsiyenin altındaydık. yürüye yürüye muhabbet ediyorduk. bir an bana hiç sex yaptın mı diye sordu ben öyle dona kalmıştım, hayır dedim hiç yapmadım. yapmak ister misin diye sordu ben de ne kadar ileri düzey bir sex olduğuna bağlı dedim. O da tabi ki tam olarak cinsel ilişkiye girmeyeceğiz öğüşeceğiz bir birimize dokunacağız o kadar dedi. ben de peki bunu yapabileceğimiz bir yer varmı diye sordum? dershanenin tuvaletinde yapabiliriz dedi. birden dershaneye doğru yürüdük ve ikimiz de aynı tuvalete girdik. o aniden kilodunu indirdi ve cinsel organını gördüm birden beni öpmeye başladı öpüşmek çok hoşuma gidiyordu daha sonra elinin kilodumun içine doğru süzüldüğünü hissettim ve beni parmaklama ya başladı 30saniye sürmedi boşalıverdim. birden kilodumu indirdi ve cinsel organını cinsel organıma sürmeye başladı bu da çok hoşuma gidiyordu ve bir kaç saniye sürmedi aletini içimde hissettim sarıldı bana ve 30 saniye kadar ileri geri yaptı aynı anda ikimiz d boşaldık tabi içime boşalmadı çıkardı. Böylelikle çıktık tuvaletten benim elim ayağım titriyordu.

0 yorum:

Yorum Gönder