26 Nisan 2008 Cumartesi

iş yerinde seks hikayesi (Sex Hikayesi)

O gece erken işim bitmişti ne yapacağımı bilmiyordum uzun zamandır yalnızdım yalnızlığımı paylasacak birisini bulmam gerekiyordu.Ve kendimi adımlarımın sürüklemelerine kaptırmıstım belkide benim bilmediğim yalnızlığımı paylasacak birilerine götürüyordu yanılmamıstım kendimi sessiz bir cafede buldum.Kimsecikler yoktu sanırım gec olmustu yada bu cafe yalnızların cafesi idi bir süre uturdum ve cayımı yudumlarken kapıdan giriş yapan güzelliğin etkisi altında kalmıstım sarı saçları beline kadar uzun mavi gözlü dudakları kalp gibi göğüsler dik kalca yuvarlak adeta kalemle cizilmişti.Masasına gecip bir kahve istedi sanırım oda benim gibi yalnızlığa uynuyordu.Bir süre gözlerimi ondan alamadım ve beni farketmiş olmalı idi cünkü kaslarının arasından bazen beni dikizliyordu.Gözlerimiz bir birini yıkaladığı an gülümsemeye basladı.Sanırım yeşil ışık yanmıstı benim kalkısa gecmem gerekiyordu.Ve tüm cesaretimi toplayıp yanına gectim.Selamlastıktan sonra uturmak ıcın ızın ıstedim gözlerimin icine bir süre baktıktan sonra kibarca kabul etti.ismim Hakan 30 yasındayım büyük bir şirkette muhasebe müdürüyüm uzun zamandır yoğun işlerimden dolayı cok yalnız kaldım ve bu gece ayaklarım beni buraya cekti sanırım sizin gibi güzel bir bayanın beklediğğini biliyordu.o da kendisini tanıtmaya basladı adı derya idi özel bir eğitim sektöründe eğitici imiş ama bu saatte burda ne aradığını söylemedi.Birşeyler ısmarlamak istedi bende kırmamak icin bu nazik teklifine karsı bir kahve istedim.liom_man_29@hotmail ekleyin bayanlar tanısalım.Kahvemi yudumlaken sohbetimiz koyulastı sanki yıllardır tanısıyorduk ve ikimiz hayatlarında yer alıyordu.
Her seyi acıkca konusabilen iki insan böyle olmalı idi medeni cesareti olan iki insan herseyi cekinmeden konusabilmeli idi.Ve gec olmustu onu evine bırakmak istedim beni kırmadı evinin kapısına geldiğimizde iceri davet etti.Bu güzel teklifi red etmek biraz aptaca olurdu.Şirin minik iki odalı bir evi vardı.Oturmam icin kanepeyi gösterdi bende kanepeye gectim.Ne içersin dedi bende fark etmez dedim alkole ne dersin dedi kabul ettim.Birer viski getirdi ve koyu bir sıhbetin icinde kendimizi bolduk ikimizde cok hızlı iciyorduk ve kendimizi kaybetmistik konular bir birini kovalarken cinsel hayatımı sordu ve artık ip inceldiği yerden kopmustu dudaklarına yapıstım o muhtesem an baslamıstı bir süre cılgınlar gibi öpüştük daha sonra boynundan emmeye basladım kendimi vampir gibi hissediyordum.Boynundan asağı doğru uzerinde ki badiyi cıkardım ve hiç yanılmamıstım bembayaz gögüzleri sivri ucları vardi dimdik di etkilen memek imkansızdı göğüslerini emmeye basladım hayatımda böyle tat veren birşey yapmamıstım.Bir süre emdikten sonra eteğin sıyırdım yeni tras olmus purussuz bir amı vardı dudaklaları kıpkırmızı ıdı amının muhtesemde ve o güzek amı yalamaya basladım daha sonra amının dudaklarını emdim ben emdikce o inliyordu askım erkeğim ohhhh offfff ıhhhh diye garip sesler cıkıyordu ve sonunda irkilerek tum suyunu ağzıma akıttı.Daha sonra kanepeye oturmamı istedi kocaman dev gibi dim dik ayağa kalmıs yarağımı eline aldı ve önce ucunu dili ile yalamaya basladı daha sonra tasaklarımı bu iste usta olduğu belli idi ve sonra yarrağımın ucunu ağzına alığ emdi ve tamamını ağzına aldı muhtesem bir sakso cekiyordu.
Bir süre sonra artık dayanamadım ağzona volkan gibi patladım tüm sıvımı ıcıne aldı.Ve emmeye devam etti fazla emek harcamasına gerek yoktu zaten benim ki hala dimdikti biraz emdikten sonra iki bacağını acıp amının iki dudağının arasına gelecek sekilde sikimin üstüne yavasca uturdu biraz zorlandı girerken ama yavas yavas tamamını icine aldı ici adeta yanar dağ misali idi ve üzerinde hop kalkıp hop uturmaya basladı yılanın kıvraklığı ile dans eder gibi idi daha sonra üstünden kalktı kanepeye yatırdım ve silimi amının üstüne bir daha getirip kökledim tasaklarıma kadar ıcınde idim gelip gitmeye basladım bu arada ıkımız kan ter icinde idik iniltileri göklere cıkarcasına idi oohhhhh ohhhh daha hızlı diye bağırıyordu bende hızlandıkca hızlanıyordum sanki rally de idim son surat basıyordum.İkimiz bulutlara cıkmıstık ve bir süre sonra aynı anda itkilerek boşaldık.Bu sabaha kadar farklı pozisyonlarla devam etti.Sabah anlatmaya basladı oda gece sevisecek birisini aramak ıcın cıkmıs evden kısmet bana imiş

0 yorum:

Yorum Gönder