28 Nisan 2008 Pazartesi

ateşli seks hikayeleri (Sex Hikayesi)

ben 27 yaşımda dul bir kadınım şimdi bundan 3 yıl kadar önce kocamaniden öldü ben cocuğumla uzak bir yerde idim babamda memeleketimde annem ölmüş yalnız duran bir duldu zaten onu hemen yanıma cağırdım geldi artıkberebedik korkmuyordum işime gider gelirdim ama çok bile geçmemiştiki ben ona kocam gibi oda bana karısı gibi davranıyorduk kendikendimize öyle oldu iş ve bir gece yine böyle huhabbet syıarasında konuşrken anlatırken babam bana deyiverdi bizim neyimiz kaldıki sadece seni sikmiyorum o kadar oda olsun dersen sende biz 12 miz innaılmaz bir hayatı yaşamaya başalıyacaz yine dedi bende ben ne diyemki baba iyi olur herhalde seninde bernimde öyle dersen öyle olsun bakalım bir nasıl oluacak dedim tatm dedik ve babam beni hemen yatağıma aldı çıplacık yaptı bile kendide öyle oldu alışkındık birbirimize zaten bve benim duduakalrımı öyle emmeye başaldıki memeride öyle bütün vucudumı geziyor yalıyordu hayatında hiç kadın görmemiş gibidi sanki beib,m,nide kısa sürede elirtti yalvarıyordum ona erkekğim sin sen artık ölene k adar bu eu am senin sokkkkk diyerek inliyordum o hep amıma sürtüyor yalatıyor emziriyordu ve getirdi amıma koydu gözlerimin önünde öyle bir soktu köklediki ben ahhhh babacımmmmmmdiye inlerkekn kızmmmmmmm benimmmmm karımmmmmsensinartıkkkkk seni öelenekada rböyle sikev,cem diyorduk inanılamz bir zevke kavuşmuştuk hele babam o duduakalrımı bacakalrımı dik memelerimi gördiğkçe emdiçe ısırdıkcsa daha kat ve kada sikiyordu sokyordu eşek isker gibi beni sikiyor ısırıyordu canavar olmuştu asla acımıyordu bana yarağın altında ve maın taaaaa içşne kadar kökleyerek boşaltıyordu menlerini hemde beni defalarca hamile bırakıyordu doymuyordu am sikmeye asla hele o götümü var ya ohhhhh ohhh ahhhh dedikçe yalvaedıka dur bırak ölüyorum dedikçe soktu soktu kanalr içinde kaldım sokuyordu ama ben o zevkelere kavuşuncada onu yiyiordum erkekğim diye ne kızız ne baba biz tam bir sevgili yiz diyor basıyordu amın derinliklerine kadar ve 3 yıl oldu ve halaen ben babama inanılmaz bir zevkler içinde am siktiyriyorum hayatının en tatalı zevkli analrında zevklere gark ediyorum onu amın içinde sabaha latıyorum nasıl isterse nasıl iskerse nerden istrse oradan istediği gibi sikiyor halende böyleyiz 2 mizde zevkler içindeyiz artık bir başakası şlede uğraçacak halimizde yok elin erkekği ve karısı ile biz bulduk birbirimizi

0 yorum:

Yorum Gönder