1 Mayıs 2008 Perşembe

Sonunda Benim Oldu (Sex Hikayesi)

Ben 28 yaşında bir erkeğim. Hayatımın aşkıyla bundan 3 yıl kadar önce internette tanıştık. Songül iyi eğitimli sevecen ve çok cana yakındı. Ayrı şehirlerde olduğumuz için sadece telefonda ve internette görüşebiliyorduk. Birgün Songül’e artık görüşmek istediğimi söyledim ve bulunduğu şehir olan Edirne’ye gittim. Aradım buluştuk. İnternettekinden çok daha farklı biri karşımdaydı. Çok daha olgun ve ağırbaşlı biri ile karşı karşıyaydım. Ondan çok hoşlandım ve ilişkimizi sürdürmeye başladık. Bir kaç hafta önce aşkım ile beraber tatile Antalya’ya gittik. Çok heyecanlıydım. Songülse aksine rahat ve neşeliydi. Otelde odalarımıza yerleştik. Yemeğe indik. Her şey dahil bir otel olduğu için içki su gibi akıyordu. Ben heyecandan biraz fazla içmişim Songül beni odama kadar götürmüş. Sonrasını hayal meyal hatırlıyorum. Uyandığımda Songül yanımda uyuyordu. Tişörtü kaymış ve göğsünün ucu görünüyordu. Kendimi tutamadım ve canıma iyice yaklaştım. Ufak ufak öpmeye başladım. Canım uyanır gibi oldu şişşşt dedim. Aşkımın dudaklarını minik minik öpmeye ve elimi belinden kalçasına indirmeye başladım. Songül de bana karşılık vermeye başladı ve onu soymaya başladım. Çok tatlı biriydi. Onu altıma altım ve doyasıya öpmeye devam ettim. Benim sikim kocaman olmuştu ve artık yerine ulaşmak istiyordu. Songülün kilodunu çıkardım ve bacaklarını aralayıp araya yattım. Aşkıma sarıldım bir süre hareketsiz kaldık. Sonra tekrar Songülümü öpmeye başladım. ileri geri sikimi Songülün güzel etli amına sürterken sikimin kafası Songülün am deliğine denk geldi. Aşkım biraz irkildi ama beni itmedi bana daha sıkı sarıldı. Canımın bana sarılmasından aldığım cesaretle sikimi amına doğru itmeye başladım. Songül kendini sıkmıyordu ve sikim hemen Songülün amına girdi. Çok zevk alıyordum. Sevdiğim kollarımda benim oluyordu. Sonra kendimi tutamayıp aşkımın derinliklerine bırakıverdim döllerimi… Sarılıp öylece yattık.

0 yorum:

Yorum Gönder